Organisatie
Pieter van Foreest (PvF) is een grote zorgorganisatie met een breed aanbod voor ouderen op het gebied van wonen, zorg, behandeling en welzijn in Delft en omgeving. Op dit moment beschikt de organisatie over circa 25 locaties, daarnaast wordt ook extramurale zorg en ondersteuning geleverd. Bij PvF werken ruim 3.000 medewerkers ondersteund door ruim 2.000 vrijwilligers

Naar aanleiding van de huidige ingrijpende wijzingen in de langdurige zorg heeft PvF een strategische heroriëntatie uitgevoerd. Uitkomst is een heldere kijk op de toekomst van de organisatie. De uitwerking van missie en visie leidt tot een nieuwe positionering en een nieuw perspectief. Als gevolg hiervan zijn veranderingen in de organisatie-inrichting (besturingsvisie, organisatieconcept en inrichting topstructuur) voor de komende periode voorzien.
Een belangrijke keuze is gemaakt over de aansturing van de organisatie. Deze zal plaatsvinden door de raad van bestuur en drie directeuren, te weten: (1) de directeur intramurale zorg, (2) de directeur extramurale zorg en (3) de directeur bedrijfsvoering.

Complexe zorg voor kwetsbare ouderen (ZZP5 en hoger) is de kernactiviteit van Pieter van Foreest. Doel is dat cliënten en hun familie de zorg- en dienstverlening op dit gebied als excellent ervaren, ongeacht de locatie waar deze wordt geleverd. Deze zorg moet state of the art zijn, evidence based en voldoen aan eisen van professionele kwaliteitsstandaarden. Dit betekent sturen op eenduidige zorg- en behandelprocessen. Tevens wordt de expertise op het gebied van ouderenzorg nog beter toepasselijk gemaakt voor toepassingen in het WMO- en sociale domein, waaraan samen met de directeur extramurale zorg invulling wordt gegeven.
In het kader van de veranderingen in de AWBZ zal een aantal verzorgingshuizen op termijn omgebouwd worden tot mini-verpleeghuizen.

PvF zal in de komende periode haar plaats en rol moeten vinden in een complex speelveld met veel verschillende actoren. ICT-strategie en architectuurplan zijn nog beperkt uitgewerkt en de aansluiting met de vraagstukken in het primaire proces (alignment) en de ontwikkelingen daarin (o.a. verdergaande mobilisering van de activiteiten) verdient aandacht. ICT zal de veranderingen in het primaire proces moeten faciliteren en op een snelle en flexibele wijze moeten inspringen op de wensen van de organisatie. PvF heeft K&M advies b.v. gevraagd te zoeken naar de volgende functionaris;

Manager ICT, welke rapporteert aan de Directeur Bedrijfsvoering.

Profiel;

  • Dynamische en ondernemende persoonlijkheid
  • Heeft een heldere visie op ICT-strategie in samenhang met de vraagstukken van de business
  • Neemt (resultaat) verantwoordelijkheid en toont leiderschap
  • Kennis van, of zeer geïnteresseerd in de zorgbranche
  • Business gedreven
  • HBO opleiding
  • Peoplemanager en in staat om mensen en partijen te verbinden
  • Business kunnen vertalen naar ICT

Kennis;

  • Bedrijfskundige ICT opleiding
  • Itil gecertificeerd, tbv een transparante beheeraanpak
  • Prince II gecertificeerd, tbv projectaanpak
  • Bekend met;
    • Cloud computing
    • Scrum methodiek
    • Modellering
    • “Make or buy” principe

Wij Bieden

  • Zeer uitdagende werkomgeving
  • Salarisindicatie conform cao FWG 70 (€ 4.500,00 tot € 5.900,00 per maand)
  • Goede secundaire voorwaarden

Reacties

Indien u geïnteresseerd en aantoonbaar gekwalificeerd bent voor bovenstaande functie verzoeken wij u uiterlijk voor 21 februari a.s. te reageren. Uw c.v. met inhoudelijke vragen, opmerkingen en motivatie kunt u sturen aan K&M advies b.v. t.a.v. dhr. K. Koomen. Het mailadres is kees.koomen@quicknet.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.